Ha a Mill WiFi fűtőberendezést a Mill alkalmazással összekötő internetkapcsolat megszakad, a fűtőberendezés elveszíti a kapcsolatot a Millheat felhővel, és Ön nem tudja a fűtőberendezést az alkalmazáson keresztül vezérelni. A fűtőberendezés vezérlőpanelén lévő WiFi fényjelző pirosra vált, jelezve, hogy az internetkapcsolat nem áll fenn. A fűtőberendezése nem kap frissítéseket a Mill alkalmazásból, hanem a legutóbbi regisztrált hőmérsékletet követi, amíg újra online nem lesz.
A fűtőberendezés automatikusan újra csatlakozik a Mill felhőhöz, amint az internet ismét működik.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy ha az internet nem elérhető, a fűtőberendezést mindig tudja helyileg vezérelni.
A Mill WiFi fűtőberendezésének leválasztása, hogy helyileg, WiFi használata nélkül vezérelhesse azt:
Nyomja meg 1 alkalommal a fűtőtest kezelőpanelén lévő WiFi gombot. A fűtőtest kezelőpaneljén lévő WiFi fényjelző lassan zöldet fog villogni, ez azt jelenti, hogy a + és – gombok segítségével manuálisan beállíthatja a kívánt hőmérsékletet.
A Mill WiFi fűtőberendezés visszacsatlakoztatása a WiFi-hez:
Nyomja meg 1 alkalommal a fűtőtest kezelőpaneljén lévő WiFi gombot, hogy a fűtőtestet újra csatlakoztassa a Mill felhőhöz. A kezelőpanelen lévő WiFi fényjelző zöld fényt fog mutatni.