Unfortunately, we are currently having issues with our app. We are working to resolve the matter!

Mi történik a Mill WiFi fűtőberendezésemmel, ha megszakad az internetkapcsolat?

Ha a Mill WiFi fűtőberendezést a Mill alkalmazással összekötő internetkapcsolat megszakad, a fűtőberendezés elveszíti a kapcsolatot a Millheat felhővel, és Ön nem tudja a fűtőberendezést az alkalmazáson keresztül vezérelni. A fűtőberendezés vezérlőpanelén lévő WiFi fényjelző pirosra vált, jelezve, hogy az internetkapcsolat nem áll fenn. A fűtőberendezése nem kap frissítéseket a Mill alkalmazásból, hanem a legutóbbi regisztrált hőmérsékletet követi, amíg újra online nem lesz.

A fűtőberendezés automatikusan újra csatlakozik a Mill felhőhöz, amint az internet ismét működik.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy ha az internet nem elérhető, a fűtőberendezést mindig tudja helyileg vezérelni.

A Mill WiFi fűtőberendezésének leválasztása, hogy helyileg, WiFi használata nélkül vezérelhesse azt:

Nyomja meg 1 alkalommal a fűtőtest kezelőpanelén lévő WiFi gombot. A fűtőtest kezelőpaneljén lévő WiFi fényjelző lassan zöldet fog villogni, ez azt jelenti, hogy a + és – gombok segítségével manuálisan beállíthatja a kívánt hőmérsékletet.

A Mill WiFi fűtőberendezés visszacsatlakoztatása a WiFi-hez:

Nyomja meg 1 alkalommal a fűtőtest kezelőpaneljén lévő WiFi gombot, hogy a fűtőtestet újra csatlakoztassa a Mill felhőhöz. A kezelőpanelen lévő WiFi fényjelző zöld fényt fog mutatni.

Mill International AS
Grini Næringspark 10
1361 Østerås
NORWAY

Bravophone Kft.
1145 Budapest
Újvilág u. 50-52.

webshop@bravophone.com