Unfortunately, we are currently having issues with our app. We are working to resolve the matter!

A Mill WiFi fűtőberendezésem nem csatlakozik a Mill alkalmazáshoz. Mit tegyek?

Ez a cikk csak az 1. és 2. generációs egységekre vonatkozik.

Ha problémái vannak a Mill WiFi fűtőberendezés és a Mill alkalmazás összekapcsolásával, tegye a következőket: 

A: Ellenőrizze, hogy a WiFi router beállításai megfelelőek-e.

Győződjön meg róla, hogy a WiFi b/g/n jelet ad.  

Győződjön meg róla, hogy a fűtőberendezés telepítésekor a 2,4 Ghz-es hálózathoz csatlakozik.

B: Indítsa újra a Mill WiFi fűtőberendezését:

Kapcsolja ki a Mill WiFi fűtőberendezést.

Nyomja meg és tartsa lenyomva a beállítások gombot, miközben egyidejűleg bekapcsolja a fűtőberendezést.

Amikor a kijelző fényei villognak, akkor engedje el mindkét gombot. A villogó fények azt jelzik, hogy a fűtőberendezés újraindult.

Próbálja meg újra csatlakoztatni a fűtőberendezést a Mill alkalmazáshoz.

C: Győződjön meg arról, hogy stabil WiFi jel áll rendelkezésre.

A fűtőberendezés WiFi jeltartománya IOT alapú, ami azt jelenti, hogy a jel hatótávolsága alacsonyabb, mint az olyan WiFi eszközöké, mint a telefonok, PC-k, táblagépek stb. Ezért fontos, hogy a fűtőberendezés, a telefon és a WiFi router közel legyen egymáshoz a telepítéskor.

Az is fontos, hogy tisztában legyen azzal, hogy a WiFi jelét befolyásolhatja, hogy milyen anyagból épült a háza (beton, fa stb.) Ha gyenge WiFi jelet tapasztal ott, ahol a Mill terméket szeretné elhelyezni, javasoljuk, hogy növelje a jelet egy WiFi hatótávnövelő (repeater/extender) használatával, hogy biztosítsa a stabil jelet.

D: Próbáljon ki egy alternatív telepítési módszert a Mill alkalmazásban:

A Mill alkalmazásban egy alternatív telepítési módszert is kipróbálhat. Ezt a telepítési útmutatót a Mill alkalmazásban találja:

Válassza ki a kezdőképernyőn a beállítások ikont (három vonal a bal felső sarokban).

Válassza ki az „Alternatív WiFi konfiguráció” lehetőséget, és kövesse az utasításokat.

E: Hibaelhárítás a hotspottal (1. és 2. generáció):

Ha a fenti utasítások egyike sem működik, meg kell vizsgálnunk, hogy a kapcsolati probléma a fűtőberendezés WiFi moduljában található-e, vagy a WiFi router beállítási hibája áll fenn. A hibaelhárításhoz megpróbálhat egy másik mobiltelefont „megosztott internet/hotspotként” használni.

Csatlakoztassa azt a mobiltelefont, amelyre letöltötte a Mill alkalmazást, a most létrehozott „megosztott internet/ hotspot”-hoz.

Lépjen be a Mill alkalmazásba, válassza a „fűtőberendezés hozzáadása” lehetőséget, és kövesse az utasításokat.

Ha tud csatlakozni a fűtőtesthez, akkor nincs probléma a fűtőtestben lévő WiFi modullal, és a hiba a WiFi router beállításaiban található.

Ha nem tud csatlakozni a fűtőtesthez a „megosztott internet/ hotspot” segítségével, a kapcsolat a fűtőtest WiFi moduljában található – forduljon a bolthoz, ahol a terméket vásárolta.

Mill International AS
Grini Næringspark 10
1361 Østerås
NORWAY

Bravophone Kft.
1145 Budapest
Újvilág u. 50-52.

webshop@bravophone.com