Ez a cikk csak az 1. és 2. generációs egységekre vonatkozik.
Ha problémái vannak a Mill WiFi fűtőberendezés és a Mill alkalmazás összekapcsolásával, tegye a következőket:
A: Ellenőrizze, hogy a WiFi router beállításai megfelelőek-e.
Győződjön meg róla, hogy a WiFi b/g/n jelet ad.
Győződjön meg róla, hogy a fűtőberendezés telepítésekor a 2,4 Ghz-es hálózathoz csatlakozik.
B: Indítsa újra a Mill WiFi fűtőberendezését:
Kapcsolja ki a Mill WiFi fűtőberendezést.
Nyomja meg és tartsa lenyomva a beállítások gombot, miközben egyidejűleg bekapcsolja a fűtőberendezést.
Amikor a kijelző fényei villognak, akkor engedje el mindkét gombot. A villogó fények azt jelzik, hogy a fűtőberendezés újraindult.
Próbálja meg újra csatlakoztatni a fűtőberendezést a Mill alkalmazáshoz.
C: Győződjön meg arról, hogy stabil WiFi jel áll rendelkezésre.
A fűtőberendezés WiFi jeltartománya IOT alapú, ami azt jelenti, hogy a jel hatótávolsága alacsonyabb, mint az olyan WiFi eszközöké, mint a telefonok, PC-k, táblagépek stb. Ezért fontos, hogy a fűtőberendezés, a telefon és a WiFi router közel legyen egymáshoz a telepítéskor.
Az is fontos, hogy tisztában legyen azzal, hogy a WiFi jelét befolyásolhatja, hogy milyen anyagból épült a háza (beton, fa stb.) Ha gyenge WiFi jelet tapasztal ott, ahol a Mill terméket szeretné elhelyezni, javasoljuk, hogy növelje a jelet egy WiFi hatótávnövelő (repeater/extender) használatával, hogy biztosítsa a stabil jelet.
D: Próbáljon ki egy alternatív telepítési módszert a Mill alkalmazásban:
A Mill alkalmazásban egy alternatív telepítési módszert is kipróbálhat. Ezt a telepítési útmutatót a Mill alkalmazásban találja:
Válassza ki a kezdőképernyőn a beállítások ikont (három vonal a bal felső sarokban).
Válassza ki az „Alternatív WiFi konfiguráció” lehetőséget, és kövesse az utasításokat.
E: Hibaelhárítás a hotspottal (1. és 2. generáció):
Ha a fenti utasítások egyike sem működik, meg kell vizsgálnunk, hogy a kapcsolati probléma a fűtőberendezés WiFi moduljában található-e, vagy a WiFi router beállítási hibája áll fenn. A hibaelhárításhoz megpróbálhat egy másik mobiltelefont „megosztott internet/hotspotként” használni.
Csatlakoztassa azt a mobiltelefont, amelyre letöltötte a Mill alkalmazást, a most létrehozott „megosztott internet/ hotspot”-hoz.
Lépjen be a Mill alkalmazásba, válassza a „fűtőberendezés hozzáadása” lehetőséget, és kövesse az utasításokat.
Ha tud csatlakozni a fűtőtesthez, akkor nincs probléma a fűtőtestben lévő WiFi modullal, és a hiba a WiFi router beállításaiban található.
Ha nem tud csatlakozni a fűtőtesthez a „megosztott internet/ hotspot” segítségével, a kapcsolat a fűtőtest WiFi moduljában található – forduljon a bolthoz, ahol a terméket vásárolta.