Unfortunately, we are currently having issues with our app. We are working to resolve the matter!

Nem kaptam e-mailt a Mill alkalmazásba való bejelentkezéshez szükséges PIN-kóddal. Mit kell tennem?

Ha nem kap e-mailben PIN-kódot a Mill alkalmazásba való bejelentkezéshez, ellenőrizze a következőket:

A „PIN-kód lekérése” kiválasztása előtt megadta az e-mail címét. Megjegyzés! A kiválasztott jelszót azután kell megadni, hogy e-mailben megkapta a PIN-kódot.

A PIN kódot tartalmazó e-mail nincs az Ön e-mailjének spam mappájában.

Próbáljon ki egy másik e-mail címet

Próbálja meg regisztrálni fiókját egy másik mobileszközzel

Próbáljon meg regisztrálni mobil adatforgalmat használva a WiFi helyett (egyes WiFi hálózatokon korlátozások lehetnek).

Ha VPN-szolgáltatásokat használ, kérjük, próbálja meg kikapcsolni ezeket, amíg a PIN-kódra vár.

Mill International AS
Grini Næringspark 10
1361 Østerås
NORWAY

Bravophone Kft.
1145 Budapest
Újvilág u. 50-52.

webshop@bravophone.com