2010-et írunk. Philip családi vakáción van a norvégiai Nesbyen hegyi faluban. Épp most mondott fel könyvelői állásából, és úgy döntött, soha többé nem akar éves adóbevallást készíteni. Az apja, Cato szintén nemrég közölte a családdal, hogy a Novaplan eladásán gondolkodik. A Novaplan az a vállalat, amelyet 1992-ben alapított a bátyjával. Évek óta fűtőberendezésekkel dolgoznak, de most mi lesz?
Philip elképzeli az összes fűtőtestet, amelyek országszerte a falakon lógnak. Porosak, a kortól megsárgultak, frissen festett falakra kerülnek, és a legújabb lakberendezési trendek mellé helyezik őket. Ez egyszerűen nem áll össze. Ha annyi időt és energiát fordítunk a szép otthonok kialakítására, nem kellene, hogy szükség legyen elegánsan megtervezett fűtőtestekre is?
A Bryn család ismeri a fűtőtesteket. Több évnyi szakmában eltöltött idő után mind a kapcsolatokkal, mind a sikerhez szükséges tudással rendelkeznek. Philip és Cato azonban nem akarja eladni más cégek fűtőberendezéseit. Ők a sajátjaikat akarják megalkotni. Vajon ez a család képes-e a fűtőberendezéseket a „szükséges rosszból” olyan termékké emelni, amelyet az emberek valóban ki akarnak állítani?
A jövő hirtelen olyan tiszta, mint a nesbyeni hegyi levegő. Philip és Cato úgy döntenek, hogy belevágnak.
Egy hideg téli napon a fűtőtestek kezdenek formát ölteni. Philip képes gyönyörűvé tenni a fűtést, és világos elképzelése van arról, hogyan kell ezt megvalósítani. Olyan fűtőtesteket képzel el, amelyek lebegnek, amelyek eggyé válnak a fallal. Olyan fűtőtesteket, amelyeket a padlón lehet mozgatni. Lekerekített sarkokkal és ívelt borítással rendelkező fűtőtesteket. Nincsenek poros, elszíneződött fűtőtestek, ameddig a szem ellát. Csak fekete és fehér. Egyszerű, mégis elegáns.
A Mill már piacra dobott egy üveg- és egy acélfűtőtestet is, és az értékesítés nagyon jól megy. Az, hogy fűtőberendezéseik Norvégiában népszerűek lettek, nem túl nagy meglepetés a Bryn család számára. Elvégre az országban viharos az ősz, és télen többnyire legalább egy méteres hó borítja. A norvégok idejük majdnem 90%-át zárt térben töltik, és köztudottan élvezik a „hygge”-t. A „hygge” egy norvég kifejezés, amely a tipikus norvég kultúrát illusztrálja, amikor a bentlakásban együtt élvezik az együttlétet.
Ha hideg, zord éghajlaton nősz fel, akkor nagy az esélye, hogy nagyon hatékony fűtőberendezéseket tudsz létrehozni. Mint kiderült, a hordozható fűtőtest, amelyet Philip azon a hideg téli napon elképzelt, lesz az áttörés és a nemzetközi Mill-kaland kezdete.
Nyilvánvaló, hogy a világ többi részének is szüksége van szép fűtőtestekre, és mivel a nemzetközi piacon korlátozott innováció folyik a fűtőtestek tervezésében, mindenki a Norvégiából származó új dizájner fűtőtesteket akarja. Az érdeklődés nem lankad, amikor a Mill megkapja a rangos „Red Dot” formatervezési díjat, valamint a neves nemzetközi újságok és kiadványok ajánlásait.
A Mill vállalatnál erős az innovatív szellem. A Mill fűtőtestek iránti egyre növekvő kereslet kielégítésén fáradhatatlanul dolgozó kis cégnek segítségre volt szüksége, amikor a világ minden sarkából – Japánból, Koreából, az Egyesült Államokból és Hollandiából, hogy csak néhányat említsünk – érkeztek a megrendelések. Az erősítés Philip feleségével, Ane-vel érkezett. Nemcsak a márkákkal és a termékekkel való munka iránt elkötelezett, hanem az eredmények elérésének mestere is. Jelenleg gyorsan érkeznek a megrendelések a világ minden tájáról – Japánból, Koreából, az Egyesült Államokból, Hollandiából és még vagy 20 országból.
Minden a Millről szól. A nesbyeni családi faházban folyik a beszélgetés apa és fia, férj és feleség között. Ezek a beszélgetések további innovatív ötleteket eredményeznek.
A szépség nem elég, a Mill termékeknek okosnak is kell lenniük. Az egyedi, elegáns kialakítású fűtőtesteket technikailag fejlett és felhasználóbarát szoftverrel egészítik ki. Mostantól a fogyasztók okostelefonon keresztül is vezérelhetik fűtőberendezéseiket – akár útközben, akár otthonukban, teljes körű ellenőrzést gyakorolva a ház hőmérsékletére és az áramfogyasztásra. A Mill alkalmazás néhány év alatt a Google Play és az App Store vásárlói vélemények alapján a legkedveltebb fűtésvezérlő alkalmazássá vált az északi országokban.
Most, hogy az ambiciózus cég kerekei sikeresen mozgásba lendültek, vajon a lendület alábbhagy? Nem, a pihenés nem opció a Bryn család számára. Egyszerűen túl sok a tennivaló, a fejlesztés és a tökéletesítés – soha nem állnak le. A Mill ambíciója, hogy olyan fűtési termékeket állítson elő, ahol a dizájn és a könnyű használat külön-külön is ugyanolyan fontos tényező – arra törekedve, hogy jó vásárlói élményt teremtsen, és vezető szerepet töltsön be a fűtéstechnikai piacon. Az intelligens, elegáns fűtőberendezések megalkotása, amelyek segítenek az embereknek pénzt megtakarítani, környezetet védeni, és kényelmes meleget nyújtani, folyamatosan előreviszi a vállalatot. A kitartó innováció és a változtathatóság elengedhetetlen. A pihenés nem szerepel a napirendjükön.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |